eliftmbl epidural olsun yada olmasin kesiyo atmadaj oncd igne yapip oraui uyusturuyor zaten hicbir sekilde dikis acisi kesi acisi duymuyorsunuz. 5 gun once dogum yaptim sonrasi cok onemli enfeksiyon kapmamsi lazim her tuvaletten sonrs belden asagimi yikiyorum baticon ile pansuman yapiyorum
Melikezeynep Benim iç dış 10 falandı sanırım dikişim doğumdan sonra gelen giden misafrden utandm hiç yatmadm nerdeyse bi haftanın sonunda duramadım sancıdan hastaneye gttiğimde doktorum çok kzdı 4 tane dikişim atmş ve şuan çok pişmanım yatmadığıma tekrar dikmedi doktrm ikinci kızım olacak şmdi bu doğumda tekrar eski haline dönecek inşllah.