Susam hiçbir sıkıntı olmadı bende canım sadece doğumda kanamayı durduramadılar bi süre onunla uğraştılar kan kaybettiğim için birkaç saat ayağa kalkma dedi doktorum tansiyonum düşer diye.Ama onun dışında bi sorun yoktu görenler arayanlar inanmıyordu doğurduğuma çok dinçtim çünkü.Eve geldik 3.gündü evimi dip köşe temizledim hiç zorlanmadan