Yigitnnnn sakın moralini bozma biz de hayatımızda ilk defa ablamin çocuğun da gördük böyle bir hastalık olduğunu bilmiyorduk bile benim yeğenim de hem dudağında hem damağında yarık vardı doğduktan sonra belli bir süre sonra önce dudaği bir zaman sonra da damagi ameliyatla dikildi dikkat etmen gereken bazı şeyler var mesela normal bebeği yatırarak yedirebiliyorsun ama bu bebekleri kucağında dik bir şekilde yedirmen gerekiyor eğer damağında da yarık varsa sadece dudaksa normal bir şekilde yedirebiliyorsun daha detaylı bilgiyi doktorun verir sana ameliyata kadar çapaya çok gidip geldik damaklik falan taktılar damagida yarık olduğu için ama inan ki o kadar güzel oluyorlar ki yarık dudağından öpesim geliyordu yeğenimi ayrıca ameliyattan sonra hiç anlaşılmıyor bile dediğim gibi bazı zorlukları var yarık dudağından dolayı burnunun bir kanadı hafif düşüktü benim yeğenimin biz düzenli bir şekilde Yarik dudağını ameliyata kadar biraz da olsak kaynaması için yaklaşması için birbirine bantladık kanca gibi bir şeylede burun deliğini yukarı doğru çekip bantladık ama inan ki ameliyata kadar zorluk ondan sonra hiçbir şey yok bozma moralini yeğenimi görsen şimdi güzelligini yiyesim geliyo ameliyat izi de yok korkma daha detaylı konuşmak istersen instadan da konusurz resimlerini atarım sana