Yigitnnnn bana doktorum muayeneye başlamadan nelere bakacağını söyledii. dudak yarığı vs olursa ufak bir operasyonla düzeliyor endişe etme dedi. Aynı şekilde kalbinde delik olursa doğar doğmaz tedavisi başlanacak dedi. Dua edin, inşallah böyle bir durum yoktur ama eğer ki varsada dünyanın sonu değil. büyük bir işlem değil ve tedavisi var böyle düşünün. Çaresiz bir dert olmasın yeterki