Drf sizi çok iyi anlıyorum. Sakın üzülmeyin herkesin hamileliği farklı geçer maşallah beta hcg çok iyi ben 6.haftadaa 800 dün ve aile hekimi keşke 1000 olsaydı dedi. Ümidimi kırmişti. Şükür 20.haftaya 3 gün kaldı bebiş de iyi. ❤️ Bazı bebeklerin kalp atişi 8 de oluşur bazılarının daha geç. 1 hafta sabret