5+2 yiz en son ayın 11 inde kan vermiştik 1500 çıkmıştı muayene oldum şimdi kese görünmedi alttan da baktı belli belirsiz bişey var gibi net degil dedi. Sağ tarafta kist var oda olabilir dedi yada dış gebelik olabilir dedi kan verdik değerlere bakacam dedi kötü düşünmek istemiyorum ama kötüyüm dua edin bize lütfen 🙏 bu haftada kesinin görünmemesi normal mi ve bu değerlerde