Kızlar bulantınız ne zaman başladı? Ben de 6+1 oldum daha hiç bulantım olmadı. Kasık ağrım da olmasa hamile olduğumu hissetmeyeceğim. Herkeste bulantı olmayabiliyormş ama olmayınca bile şüphelenir hale geldim. İlk gebeliğim olduğu için korkular tavan :/