_sena_ benimde normalde tahminî doğum tarihim bayramın 2.ci günü 22 temmuz ama dur bakalım ne zaman doğucak paşam sabırsızlıkla bekliyoruz. Eşimde bayramsa doğma oğlum çalışıyım 2 gün diyo bende randevuyla gelmiyo ne zaman isterse o zaman gelir diyorum gülüyo bana 😊😊