_sena_ geldik çok şükür ama daha tık yok dün kontrolüm vardı doktorum 24 temmuzda tekrar gel acilde nöbetçi olucam acile gel dedi bende doğurmazsam gelirim hocam dedim keşke doğursan haftanda geldi bebeğinde gayet iyi dedi ama pek gelmeye niyeti yok gibi daha. Doktorum bile doğurmamı dört gözle bekliyo