Gurbettt Evet bende 24 ü son kontrol için gidicem ve bu ameliyat için kan vs alacaklar.Sonra doğum için geleceğim inşallah.Ama aksatma sakın kontrolleri.Benim doktorum 24 ü dönecek hastaneye büyük ihtimal doğuma doğru gel Dicekti ben gelmek istediğimi söyledim nolur nolmaz içim rahat etmezdi.Birde burada bir post okumuştum çok etkilenmiştim o yüzden gitmek gerekiyor 😞 yoruluyor insan birde sıcak ama son haftalar artık bu son haftalarda kontrol çok önmeli.🙏🏻