Minikmelekk benim 18 e kadar yükseldi. Ama ortalama 15 di. Alfamet başladılar ve şu 2 gündür normale döndü. Doktorum tansiyonun normale dönmesi sıkıntının ortadan kalkmadığını söyledi ki ödem eşlik ettiği için. İnşallah hakkımızda hayırlısı olsun 🙏❤️