Ruyasusam Eceatesx Biz İstanbul da eridik bittik gerçekten Allah yardımcınız olsun çok zor dayanmak 🥲
cennetkokulum_ Ruyasusam Rabbim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin canım o anı düşün kucağına aldigin zamanı hayal et kısa bi anda olsa zorluğu geçer Rabbim bi avazda kucağına aldırsın inşallah
Ruyasusam cennetkokulum_ Cok güzel duygular şükürler olsun🥰 her güzelliğin bir zorluğu olacak illa ki. 😄 Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebislerimize inşallah 🤗🙏🧿
cennetkokulum_ -hilal geçmiş olsun doktorunuza söylediniz mi prilam diye bir ilaç veriyor mide bulantısı için ben bir kez içtim geçti bulantım ama ara sıra oldukça içiyorum yine
BurcuArslan cennetkokulum_ ezan okunuyor gram uyku yok bel ağrısı derken nöbeti mide yanmasına birakti
BurcuArslan emiras59 allah yardımcın olsun bacım geçen sabaha kadar ovaladım ayaklarımı ağlayarak en son saat 7 buçuk oldu patrol içtim uyudum öyle gecmisti
Zezz cennetkokulum_ orasi neresi..bulundugun yerde bahceki bi site ama uyuyamiyorum bide calisiuirum calismada son haftam
cennetkokulum_ Zezz ben ankaradayım arka bahçe de yeşillik var o yüzden gece pencere açamıyorum gündüz açıyorum essin hava alsın diye perde kipirdamiyo
Rojbin27 cennetkokulum_ benim uykum hiç gelmiyor hep namazı bekliyorum ondan sonra uyuyorum bide geç kalkıyorum bir iş yapamiyorum yorgun bitkin oluyorum çok zorlanıyorum birde bebek olsa varya benim için zor olur 🙁🙁