SedaCanpolatakmak Kızlar hepinize merhaba 🙋🏻♀️ Nasılsınız öncelikle? Ben iyiym çok şükür. Size bir şey sormam lazım. 26+4 haftalık hamileyim. Hiç planda yokken eşimin bir haftalığına Sivas’a gitmesi gerekti. (Detayları geçiyorum, aklıma geldikçe sinirleniyorum çünkü 😂) Bende çok sinir oldum, gebelikten değil sinirden çatlayacakken dedim ki ben neden gitmiyorum? Hemen doktorumu aradım, kendi arabamızla gideceğimiz için gidebilirsin dedi. Bende karar verdim evde tek kalıp kendimi yemektense gitmek daha iyi. Size sorum da şu; aranızda bu dönemlerde uzun yolculuk yapan var mı? Ne gibi zorluklar yaşadınız? Veya zorluk yaşamadınız da misssler gibi gidip geldiniz mi? Bi anlatabilir misiniz? 🙏🏼
DuruSuedaAca SedaCanpolatakmak canım ben yaklaşık 6 aylık hamileydim afyona gittim istanbuldan hemde kendim kullandım bir sorun olmaz Allahın izniyle mola verirsin sıksık yürürsün aralarda
ozgeya SedaCanpolatakmak 27+3 haftalık hamileyim.geçen hafta içinde 4 gün üst üste günübirlik izmirden istanbula gittim geldim 😁 üstelik bol ağrılı bir hamilelik geçiriyorum,doktoruma da sormadım 😁😁🙈🙈 2 saatte bir 15er dakikalık mola verdik ve arada da arka koltuğa uzanarak yolculuk ettim.biraz yoruldum tabi ama bir sorun yaşamadım,gayet iyi geçti 😁
ilkgebelik SedaCanpolatakmak ben 30 haftalıkken gittim tatile yorucuydu tabi 11 saatlikti gittiğim gün perttim direk uyudum 2 saatte bir filan 15 dakika yürüyüş yap kan dolaşımın artsın ve de arka koltukta uzan arabanız sallamıyorsa zaten iyi sallıyorsa da kendini sabitle emniyet kemeriyle filan ister istemez şişiyorsun bana varis çorabı al dedi doktor ben almadım pişerdim yapamazdım zaten sıcak hava git bence o kadar abartılacak birşey yok zor tabi ama ölüp bitmedim 😂
MerveMustafaKaraku SedaCanpolatakmak canım evde kalsan kendini yiyeceksin strese gireceksin. Bebek daha çok etkilenecek bu durumdan. Bişeyde yapamayacaksın oturup durcaksın. Evde oturup kendini yiyene kadar git eşinle arabada otur. Sürekli pozisyon değiştir sık sık mola verin molalarda yürü. Hiç bişey olmaz Allahın izniyle
AslhanDzenli Tam bu haftalarda Ankaraya gittim geldim Ankara dediğim git gel 6 saatlik yol izmitten ani bir kararla kaynımın nişanlanması sonucunda .. Birdaha tövbe ettim inan ayaklarımın şişi tam 1 hafta inmedi ve çok rahatsız oldum ki doktorumun dinlene dinlene gidebilirsin demesine rağmen saat başı da durmuştuk neredeyse yolda . Sonrasında 30 haftalıkken İstanbul’a gitmek zorunda kaldım 2 saatlik yol orası da yine aynı mahvoldum diyebilirim . Şimdi bu haftasonu kaynımın düğünü var ve gitmicem çarşamba günü kontrolüm var eşim de duruma göre gitmicek olduk 37 çünkü .. Tabi bu insandan insana da değişkenlik gösteren bir durum ama Sivas dediğin yol kendime göre hesaplıyorum burdan 12-13 saatlik yol hayattttaaaa riske atamazdım yani 🤢😑😏
SedaCanpolatakmak AslhanDzenli ayy kötü olmuş vallahi. Bende istanbuldan gideceğim sivasa gidersem. Ki öyle doluyum ki gitmesem kendimi yerim net 🤣🤣🤣 bende bişey olmaz diye düşünüyorum Allahın izniyle. Ay gideyim bişey de olmasın nolur 🙈😄
SedaCanpolatakmak DuruSuedaAca bence de olmaz gibi. Sadece diğer bayan gibi elim ayağım şişer belki ama gitmezsem içim şişer 😂😂😂 Dinlene dinlene sabahtan akşama rahat rahat gideriz bence yani inşallah 🙏🏼😍
SedaCanpolatakmak ozgeya Çok iyiymiş cidden o kadarına belki peşpeşe cesaret edemezdim, helal olsun 😄 tamam gideyim bende, gitmeliyim. Baktım kötü oluyorum bi gün kalırız bi yerde en kötü ihtimalle. Ama giderim bence. İnşallah yani, teşekkür ederim 🙏🏼🙃
AslhanDzenli SedaCanpolatakmak Ben de düğüne gitmezsem içim şişer diyodum bide ben ilk gelinim elti oluyorum ama gidemiyorum 😂😂 Zaten benim durumumu bile bile doğumdan sonrasına tarih almadılar diye çok sinirliyim 😤 Halbuki bebek 1 haftalık olsa bile gidecektim düğüne söylememe rağmen hiç takmadılar bile .. Şuan hiç umrumda bile değiller inan 😎
ozgeya SedaCanpolatakmak Eğer büyük bir problemin veya riskin yoksa kendi arabanızla rahat gidersin canım 😄 istediğin zaman durabiliyor dinlenebiliyorsun,bence problem olmaz 😁😁 bazen deli cesareti lazım benim gibi 😁😁😁
SedaCanpolatakmak ozgeya yokk cok şükür iyi gidiyoruz 🙃 tamam gideceğim. Uzanırım, otururum arada durur yürürüm falan bişey olmaz inşallah 😂 sağsalim gider gelirim, ben sinir olacağıma karşı taraf olsun 💪🏼🤣🤣🤣🤣
SedaCanpolatakmak AslhanDzenli ya bunların hepsi aynı ya 😒 eşinizde gitmesin 37hafta da yapsaydı bunu eşim git gelme derdim ki dün bile git yerleş gelme diye atarlandım😂😂 Sizde sıkmayın canınızı hiç. Annem hep der ki, sedoşum sen kendini üzme. Onlar böyle yaptıkça arada ki soğukluğunda, mesafenin de sebebi olurlar. Bende öyle çok takmamaya çalışıyorum ama her olayda bir adım daha uzaklaşıyorum ister istemez 🤷🏻♀️ Kendileri bilir 😄
SedaCanpolatakmak ilkgebelik benim doktorum git dedi hemen ya hiç bişey önermedi gerçi bugüne kadar yapma dediği bişeyi görmedim 😂😂 sayesinde hamileliğimi hamile değilmişim gibi rahat geçiriyorum 😂😂😂 tamam bende uyurum dinlenirim, içim şişeceğine ayağım şişsin 😂😂😂
Eisrdn Bende 26 haftalikken 8 saatlik yolculuk yaptım. Her ne kadar mola da verseniz ayaklar fena şişiyor. Eğer arabanizda başka kimse yoksa arkaya geçip ayaklarınızı hep uzatarak gidin. Ben yolculuğun sonlarına doğru yaptım. Keşke baştan öyle otursaymışım dedim. Şimdiden iyi yolculuklar
SedaCanpolatakmak Eisrdn ay vallahi keyfim yerine geldi sayenizde. 2 saat önce ağlıyodum sinirimden halbuki. Allah razı olsun hepinizden 😄😄 Rahat rahat dinlene dinlene giderim, uzanırm da arada. Bişey olmaz Allahın iznyle 🙃
SedaCanpolatakmak MerveMustafaKaraku ahahha işte bu 😄 bende öyle düşündüm işte. Kendimi yiyeceğime evde bi başıma gider onun başının etini yerim 🤣🤣🤣🤣 Bişey olmayacak Allahn izniyle 🙃 Teşekkür ederim 💕
eliferturk SedaCanpolatakmak 35. Haftada istanbuldan önce Kocaeli ne geldim otobüsle. Bir gece kaldım ve sonra oradan zonguldak a geldim. Sadece ayaklarında ağrı hissedersen durdur biraz yürü ben 2/defa mola verdim 3 saatlik yolculukta sana da tavsiyem saatte bir 5dk mola vermen
SedaCanpolatakmak eliferturk tamamdır. Bol mola, ara ara uzanarak dinlenme, ara ara yürüyüş tamamdır 😄 Yalnız var ya sivas’ı da hiç sevmem. Sivaslıym ama en son ilkokulda gitmiştim. Şimdi sırf hırsımdan gideceğim 😂 Sanırm hamilelik hormonları dedikleri bu 😂😂😂😂
ozgeya SedaCanpolatakmak 😄😄😄 yanına yastık almayı unutma,en çok ihtiyacın olacağı şey 😄 şimdiden iyi yolculuklar 😃😃
ilkgebelik SedaCanpolatakmak aynen canım en iyisi 😂 Ya beline de yastık koysan tamam zaten dert etme doktorunu da o dese bile en iyi kendini sen korursun 😇
TazeAnneyim SedaCanpolatakmak Canım bende o sıralarda yolculuk yaptım hemde otobüs ile çok şükür birşey olmadı beline yastık koydum bide kasislerde falan kendi arabanızda daha dikkatli olursunuz en azından istediğin dakika mola verir yürürsün tehlikende yoksa evde tek kalmanın anlamı yok
SedaCanpolatakmak ilkgebelik aynen dimi çok doğru 💪🏼 Tamam yastık işi de bende ki zaten hamile olmadan önce de yolculuk yapacağım zaman yastık doldururdum aracı 😂😂 şimdide aynı devam 🙏🏼 teşekkür ederim tekrar ☺️☺️
SedaCanpolatakmak AysenurAydogdu temmam ☺️ kızlar sağolsunlar hepsi hemen hemen aynı şeyleri yazdılar 💕 Tüm cesaretimi toparlayp yarın cıkacagım yola 🙏🏼😄