Selam canımlar , bu kez de ben dua istiyorum . İkinci doğumum olacak nasipse , 38+4 de saat 20.00 de suyum geldi . Az evvel yatışım yapıldı . 3 cm açıklığım var. Dualarınızı eksik etmeyin ,şimdiden Allah razı olsun hepinizden . Dilerim yavruma sağ selamet kısa zamanda kavuşurum .