Ezgiparlak Kubra2012 aaa öyle mi bende 37 gittim çatı muayenesi yapılmadı ama bugun aşırı yanma hissediyorum bacagımı kaldıramıyorum bile bebekte sertleştiriyor kendi dokundukça altım acıyor
Elif_Eda Mlk_93 Çokk doğruu niye biliyormusunn sezeryan daha kolaylarına geliyor..Bayılt kes al çıkar dik bitti 🤣🤣 Kim bir daha dicek ıkın az kaldı nefes al ver diyee aaa lütfen
Mom726272 Mlk_93 son ayımda bol bol yedim 4 cm le yatış yapılmıştı ama rahat 12 saat sancı çektim de öyle doğdu oğlum….
Erenefeannesi yagmurdogann bende o hastaneye gidiyorum Hatice hanıma ama Cem beyi herkes çok övüyor 🙊
yagmurdogann Erenefeannesi memnunsanız devam edin tabi ama cem beyin takibi çok iyi asistanına da sürekli ulaşıp birşeyler sorabiliyorum ve çok yardımcı oluyor gerçekten
Mom726272 Mlk_93 öncesinde de ara ara yerdim ya doğurana kadar da arttırdım sancı 40 haftalık olduğu gün başladı ertesi gün doğum oldu
Mom726272 Mlk_93 yiyin tabi afiyet bal şeker olsun 😊 doğuma da illaki yardımı olur herkeste bir olmaz hem faydası da var