Elif_Eda benim doktor enterasan hiç normal doğum için öyle yap böyle yap demedi 38. Hafta da açılma yoktu ve de bebek kanala inmedi diye istersen Cuma’ya sezaryen yapalım bayramdan önce çıkarsın dedi. İnsan bi yürüyüş yap egzersiz yap onu yap o zaman açılma olmazsa sezeryan yapalım der yanlış mıyım 🤦🏼♀️