depsizoo biz aynıyız ☺️ Bakalım doğumlarımız nasıl olacak 👶🏻🤗
Sedaaaq 32 de kasilmalarim olduğu için çekilmişti. Devlet Hastanesinde 36 da çekildi.
Sedaaaq ilk 30+4 girdim