depsizoo Sedaaaq rutin kobtrol olarak bugün gittiğimde doktor sen büyük hamilesin dedi nst istedi haftamı bile sormadı 35+5 tik 00 itibariyle 35+6 olduk
Sedaaaq Mervebozkurt35 depsizoo oglum0603 Minikturtageliyor bende kontrole gidincr 34+3 olcam bakalim isticekmi nst
Syma-ma Sedaaaq 33+4 de gittim ilk nst ye o zaman alındım. Muhtemelen sen de gidince alinacaksin vakti gelmis
Oykum_pinar38 Sedaaaq 32+5 deyim dün doktora gittim bayramdan sonra gel nst ye gir dedi her hafta girecekmişim bundan sonra