Tugbamete canım doktorunun numarası varsa özeldende yaz için rahat etsin diye ama folik 12. hafta bitiminde kesiliyo kan ve diğer vitamin demir magnezyum kolestrol gibi bütün tahlillerini sağlık ocağında kan verip hemen 2 gün sonra alabilirsin benim 7. haftamda demir eksikliği ve kansızlık olduğu için demir ilacı o zamandan beri kullanıyorum ayrıca hamileliğin başından beri diğer vitaminlerde öldürüyo beni resmen 😑😑 tatlarını sevemedim bi türlü doktor uygun görmemiştir dediğin gibi değerlerin yüksek olduğu için ama istersen bi sağlık ocağına başvur onlarda 3 aydan sonra d vitamini gerekliyse damlaya başlıyolar mesela 😀😀 biraz uzun oldu canım sağlıklı doğum dilerim