Tugbamete tabii ki ilk kalp atışını duyduktan sonra zaten kayıt açıyorlar ve tek tek her şeyinle ilgilenicek ordaki aile hekimin de bana düzenli kan ve idrar testi yapılıyor mesela neyi kullanmam lazım falan söylüyor. Onlar için de önemli kayıtlı olarak hamile hastalarıyla ilgilenmek çünkü raporluyorlar. Hem hemşiren bilgilendirir hem kart çıkarırsın aşı falan da olacaksın takibini yapıyorlar ya da ben şanslıyım benim aile hekimim ilgili ama ücretsiz olduğu için mutlaka faydalan sonuçta devletin bi imkanı.👍