Evet ağrılarım basladi sancimi agrimi ayırt edemiyorum ilk gebeligim kasık,bel,alt tarafta aşırı ağrı bebek bazen aşağıda semsert oluo bazen yukarda hissediyorum Dr sorduğumda doğuma hazırlık kanala giriş olabilir dedi normalmiş pozisyon almadi henüz pztesi kontrol var ilk kez nst giricem bakalım hayırlısı