Happyasya Kızlar merhaba. Çok doktor değiştirdim ilk gittiğim doktorlardan biri tahmini ağustos sonu dedi . Sizlere ne dendi paylaşırsanız çok sevinirim ☺️🙏
Elif2929 Happyasya Bende 31+6 günlük hamileyim ve son adet tarihine göre Eylül 9u gözüküyor ama sezeryan olacağım için Ağustos sonu Eylül başı dedi doktor tabi bir aksilik olmazsa
Emelg Happyasya 31 hafta 3 gün benmde etlül 15 20 gözüküyor son 40 41 hafta. Us de yazıyor tahmini doğum tarihiniz bende ordan bakıyorum
mhlady_2021 Happyasya bende şu an 32+2 deyim bana hep 8 eylül demişlerdi. Seninkide 6 eylüldür canım. Ama tabi erke. Yada geç doğmazsa
MineLule Happyasya 32+5 im kırkıncı haftam 3eylul görünüyor ama sezeryan olacağımdan dolayı ağustosun yirmilerinde olacak
Happyasya Elif2929 aynı benimkiyle hemen hemen inşallah 37 de gelir diyorum bende eylül sonu kardeşim evleniyor çok sıkıntılı bir durum
mhlady_2021 Happyasya bende aslan burcunu sevmiyorum. Ağustos’ta doğrsa aslan olcak. Eylülde doğarsa başak olur. Başak burcu temiz titiz düzenlidir. O yüzden eylülde olsun istiyorum 😂
Kvsraykt Happyasya 32+4 üm ebem var 42 haftaya kadar yolu var dedi o yüzden kimseye tarih verme yoksa çok rahatsız ederler dedi
Elifkan Happyasya sezeryan olduğum için doktor 38 de aliriz dedi 2 eylül yada 9 eylül 31 haftalik oldum bugun
Elifkan Happyasya doktor tam gün vermedi ama ben 2 eylül yada 9 eylül olsun istiyorum sadece 38 de aliriz dedi benim 38 2 eylüle denk geliyor