Sisi minikturta yaa hadi hayırlısı haber et olur mu inşallah açılman vardır doğum başlar hemen hayırlısı ile🥰
minikturta Sisi yok açılma da yok şancı da yok pazartesi günümüz doluyor ama haftaya perşembe tekrar gel dedi 😂
phd-anne minikturta bizde tam 39 olduk bugün. Arada adet ağrısı gibi oluyor belimde ama düzensiz olduğu için önemsemiyorum. Hiç belirti yok gibi anlayacağımız. 41 i görürüz gibi geliyor bana bu gidişle😅
phd-anne minikturta nst de hiç sancım çıkmadı şimdiye kadar 😅 açılmaya da bakmadı doktorum. Doğumu bekliyor. 40 hafta olunca bakılacak galiba. Tam da bayrama denk geliyor. Hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
minikturta phd-anne banada hiç bakmadı, normalde pazartesi doğum var banada bayramın 3. Günü gel dedi bakalım hakkımızda hayırlısı 😍
Sisi minikturta ilk kez duydum ama eğer öyle anlıyorlarsa neden doğumda felan gelen giden parmaklıyor 😁