minikturta 39+0 ım cumartesi günü sancı yla gittim 100 lere geldi ama açılma yok diye almadı 3 güne doğar dedi 4 gün oldu hala gelecek bebek dünde şansa sancılar 20 lere indi hiç yoktu bugün şiddetli mide bulantısı vardı sabah saatleri herkes face de açılma başlamış hazır ol dediler akşam bu saat oldu kasılma özel bölge de batma sancı vardı duşa girdim artar gibi oldu o da azaldı şaştm kaldm iyice bayram öncesi gelsin diye dua ediyorm cuma kontrol var inşallaj yarın doğuma giderim ya cuma çıkmış olurz😩🙏