Kekmez Ben olasılığı var mıdır diye sordum.Çare aramadım ki? Lütfen düzgünce okumadan cevap yazmak için yazmayın. Tabii ki de doktora danışılıp da yola çıkıyoruz. Fakat bir nebze yaşayanlardan duymak insanın içine su serpiyor.
Eğer bu olayı yaşamadıysan yorum da yapma lütfen🙏🏻 Kimse burda akıl hocalığı yapmıyor 😉
Yaşadıklarını anlatıp, güzel dilek ve dualar ediyor hepsi bu 🤗