Meliss keşke olsa da çoğul olsa benim :)
Eşimin de en büyük arzusu o. Bakıcak durumum var.manevi olarak da iki annem de yanımda ve torun sevdası ile gözümün içine bakıyorlar. O yönden de bir problem olmazdı :)
Hayırlısı tabi herşeyin.
Senin adına çok mutlu oldum Meliscim ✨🌸🙏🏻
Rabbim o sevinci bana da yaşatır inşallah haftaya.
Peki iğneden kaç gün sonra öğrendin hamile olduğunu? Belirti yaşamışmıydın?