Koylu_guzeli Mom673 amin insallah, yok canim daha 21 haftaligim iki hafta sonra tekrar detayliya girincem insallah, hiç üzme kendini bebeğin de etkilenmesin dualarım seninle sonucu burdan banada haber verirsin insallah güzel haberlerini alırız hiç merak etme 😘😘😘
Mom673 Koylu_guzeli inşallah sende güzelce sağlıkla al yavrunu kucağına annesi belli mi cinsiyeti de 🥰 edicem canım sana mutlaka haber veririm 😘
Ozlemvardar Mom673 Rica ederim 🤗 Stres de bebeği çok etkiliyor o yüzden sakin olmak çok daha iyi rabbim herşeyin hayırlısıni nasip etsin inşallah herkese 🙏 Bu da bir sınav ve sen de inşallah mutlu haberi alcaksin
Mom673 Ozlemvardar inşallah canım benim inşallah Rabbim büyük inşallah yüzümüzü güldürsün 🙏🏻 Çok zormuş evlat acısı
Ozlemvardar Mom673 Amniyosentez bana da onermemisti doktorum bazı gebelik düşükle sonuçlanıyor demişti Allah korusun rabbim sağlıkla kucağımiza almak nasip etsin inşallah 😍
Mom673 Ozlemvardar evet canım ne yazık ki onunda öyle bir sıkıntısı var inşallah ne gelirse rabbimden gelsin herseyin en iyisini kendisi bilir 🙏🏻