Mom673 aslında ilk Birtane doktora gittim o direk sıvı alalim detaylida belli olmaz kesin sonuç icin sıvı dediler ama o da riskli olduğu için kabul etmedim cunki bende 5 Yıldır bebek sahibi olmayı bekliyorum riske atamadım, araştırma hastanesinde anabilim dalinda profesöre gittim o baktı baya detaylı 20 dk inceledi ve sıvı almaya gerek yok çocukta bir sorun yok dedi çok şükür dunyalar benim oldu, tabi hersey Allah tan ne olacagini biz bilmeyiz hiç isyan etmedim hep dua ettim bu süreçte sende bol bol dua et insallah hiçbir sorun olmaz merak etme sadece Allah a birak