psychologist Happyturuncu kahvaltıda tahin pekmez yerim mutlaka , yada bal kaymak. Karpuz çok yiyorum. Haftada 1 kırmızı et yerim. Bunlar hep sevdiğimden 😂 ama yarıyor bebeğe sanırım kendim de 8 kilo aldım 36.haftada.
annebali12 Happyturuncu tam 37 de 3100 demişti doktor 38+2 de doğum yaptım tam 3400 güzel yavrum şimdi gözümün önünde 6 günlük oldu bile 💜💜💜
archerwoman Seyma0368 amin inşallah sağlıkla alalım Happyturuncu sen ben aynı vakitlerde doğurucaz sanırım 🙈😍
Fatma_kurt19 Happyturuncu kızlar 27.03 de gittim 358 Gram demişti doktor ondan sonra hiç hastaneye gitme şansım olmadı sağlık ocağına gidiyorum hep şimdi 37.1 olduk sizce kaç kilo olmuştur ya açıkçası korkuyorum küçük doğacak diye karnım da büyüdü baya
Happyturuncu Fatma_kurt19 tarama testleri ve detaylı ultrason yaptırmadınız mı ? İnşallah 🙏 onlar çok güçlü annesi küçük değildir
Fatma_kurt19 Happyturuncu yok canım yapmadım inşallah sağlıklı gelirler rabbim seni kuzuna da kavuştursun tez zamanda inşallah
Happyturuncu denizasya vala kilo takıntısından değil ama sanki küçük olursa dokunmaya korkarım gibi geliyor :)