Ben xiaomi yüksek emişli robotunu almıştım bir sene önce.mopludan daha fazlaydı fiyatı hatta şu an nasıl bilmiyorum herşeyi yapmasa da olur birşeyi tam yapsın yeter diye düşünmüştüm ve cekim gücü çok iyi elektrikli süpürgem kadar iyi sadece büyük temizlikte ihtiyacım oluyor süpürgeme evim de dümdüz eşyalarımın da altları hep yüksek olduğu icin çok memnunum.mopluyu halı kaldırma sıkıntısı ve su hacminin az olması emiş gücünün az olması ve sesinin daha fazla olmasından dolayı tercih etmemiştim ☺️