teachervera Mucizebebis01 Dün 37+3 de 2869 çıktı. Normalde hep önde idi gelişimi bu tansiyon çıktı kilo alımı durdu
cnskmc Tugce1910 hayırlı dogumların olsun bir avazda saglıkla kucagına al inşallah bebişini 🌸🥰 benimkide öyle yeri daraldo hareketleri agırlastı dirsek gibi yumru cıkarıyor devamlı kolumu ayagımı belli değil bizimkininde 😂
Tugce1910 cnskmc benimkide aynı yukarı göğsüme dogru ayak topuklarini gösteriyor 😂amin canım inşallah sende sağ salim kucağıma almayi nasip etsin Allah 🤗
cnskmc teachervera kiloya takılmayın sağlıklı olsun gerisi dogdugunda halolur önemli olan sizin sütünüzün besleyici olması gelişimi ve büyümesi için sütünüz için beslenmelisiniz
rosatue teachervera şu anki kilosu haftasına uyumlu hiç canınızı sıkmayın 🌸 benim de 2 hafta önde gidiyordu 34. Haftaya kadar. Sonra kilo alımı çok yavaşladı haftasına döndü
Mucizebebis01 teachervera olsun toplar kendini siz sıkmayın canınızı tuzu azaltın ben öyle yaptım tansiyon ilacı verdi bakalım nolcak
cnskmc 34meray50 muz sevmem ama yarın hemen cicibebe alacagım 😬😬 son günler belki yine de işe yarar 🙏🏻
Ezgiparlak cnskmc benim mide yanmam başladı bugun mahvolmuş durumdayım 🥺 ama durumu bebişin çok şükür iyi kilosu olsun suyu vs
EsilaErtugrul cnskmc 37 haftalığım bende toplanıyor sertleşiyor herşeyi yapıyor ama hala başını doğum pozisyonuna sokmadı malesef. Bayramdan sonraya kadar beklicez eğer 26 sına kadar dönmezse sezeryan olucam😕
ZeynepKir EsilaErtugrul bunun için bazı özel hareketler var pilates topuyla da oluyor secde pozisyonunda durarak yapılan. Belki faydasını görürsünüz
Mucizebebis01 teachervera biz normali bekliyoruz bakalım pozisyon dönüp tansiyon normale binerse hayırlısı olsun hakkımızda 🥰
Bulutsevdasi cnskmc 36+4 uz . Nisanim geldi. 3200 kg. Doktor 39 haftayı beklerse sezeryanmis olma durumun olabilir dedi. Nisandan sonra sancilarim arttı. Gün içinde çok yokluyor. Dinlenince bazen geçiyor bazen geçmiyor. Hazırlıklı bekliyorum. Sağlıcakla gelsin kuzucuklar
Aysenurogretmen Bende 36+6 yım ama sağ belim kalçam bastıkca acıyor yürüyemiyorum bu hafta oldu buda. Sanırım siyatik agrısı ama doktora gitmedim. Resmen sağ ayagıma basamıyorum :(böyle olan var mı acaba