cnskmc ben normal istiyorum hem anne hem bebek açısından en sağlıklı olanın da normal Doğum olduğuna inanıyorum. Ancak süreç ne gösterir bilinmez. Doktorum çok merhametli bir insan her şeye sezaryen önermez. Eğer önerirse mecbur kabul edebilirim. 38de Doğum olursa istediğin gibi olur diyor. Sonrası allah kerim