Bademcim Merhaba, Iphone 11 ya da 11 pro kullanan var mi aranızda tavsiye eder misiniz ya da etmez misiniz ?
Lulemom Bademcim ben 11 kullanıyorum. Çok memnunum. Özellikle şarjı normal kullanımda tüm gün gidiyo.
Filiz1 dakpinar- ben 11 kullanıyorum cok cok cok memnunum hem şarj acısından hemde kullanış acısından cok iyi 4 aydır kullanıyorum cok iyi daha cok kamerası için aldım güzel kaliteli cekiyo
Annesininkuzusu01 Bademcim Eşim 1 yıldır kullanıyor o 11 ben xr ikimizde memnunuz. Zaten 7-8 yıldır iphone kullanıyoruz
Arzuska 2 yıldır 11 kullanıyorum, ondan önce de hep iphone kullanıyordum. Kesinlikle 11 en iyi cihazı iPhone’un 😍
Sblatc Bademcim eşim 1 ay önce aldı memnun ondan önce 7 plus kullanıyordu. Eski telefona göre ekranı biraz daha küçük ve kalın. Onun dışında güzel
iremcannn1907 Bademcim kullanıyorum fakat parasına pek değmez diye düşünüyorum. iPhone 7 kullanıyordum kamerası hariç pekte fark görmedim.
Bademcim Melos12 Bütün cazibeni kullan ve 12 yi al eşinden 🤪 12 Cok iyi de iste biraz pahalı sanki ya
Drf Bademcim pro yu bilmiyorum ki🤭 diğer markalarla karşılaştırınca fiyat performans olarak dedim yoksa güzel
Baharimmmmm06 Bademcim bir bucuk senedir kullaniyorum cok memnunum tabi sarji zamanla eskisi kdar dayanikli olmuyor. Ama kesinlikle tavsiye edilir bir tel
Bademcim Baharimmmmm06 iphone 11 icin söylüyorsunuz dimi ? Kamerasi nasil benim icin kamera onemli ☻ ben 8 plus kullanıyordum sattim 11 almak için ama 8 plus ile arasında fark yoksa o parayi vermeyim diyorum kararsız kaldim
Baharimmmmm06 Nurklc38 ayy 12 bende istiyorum kasasi cok hos bakalim simdi bebis de geliyor gereksiz masraf yapmim diyorum elimde 11 pro max la idare edim artik🙂
Baharimmmmm06 Bademcim evet 11 pro max kullaniyorum bu telefon kamerasiyla meshur zaten gayet de guzel resimler cikiyor ortaya.