Zeyneplena34 İçinizi ferah tutun benim sezeryan oldu çünkü nst de sancı cikiryordu ben hissetmiyordum açilmam olmadı bir gün boyunca kafası iri olduğu için beni zorlar diye sezeryan oldum yoksa çatım geniş olsa açılmam az bişey olsaydı suni sancı ile doğum yaptırılcaktı 🤗 hayırlısı herşeyin sezeryan kötü bişey değil sadece sonrasında biraz ağrıların olabiliyor onuda unutuyorsun takılma sen bunlara bebişinle keyifli vakit geçirmeye bak 👍 ben ikinci sezeryan olucam şimdi korksam ben korkarım Allah yardımcımız olsun inşallah 🤗✋