Feyzanne aynen doktorun demesine göre tüm normal doğum yapanların şekli bozuluyor yani sonuçta çoğunda dikiş oluyor, iki hafta öncesinde normal doğurursun diyip bugün öyle demesi de sırf tatili için ama bu yüzden böyle ağır konuşması çok kötü hissettirdi . Şimdi düşünüyorum da normal doğum yapanların çoğunda dikiş oluyor ve normal yaşamına da geri dönüyor. Sırf sezeryana ikna etmek için yaptı şimdi sakin kafayla düşününce daha iyi anlıyorum