Merhaba hanımlar 39+3 üz. Bebeğimin gelişimi bir hafta geriden geliyor 38 gözüküyor yani ultrasonda. Sancılarım hafif hafif başladı bazen de çok şiddetli oluyor bugün doktora gittim nst de çok sancım gözükmedi. Doktorum 36da çatı muayenesi yapmıştı normal doğum yapabilirsin ama biraz zorlar opal vajinan ama yapabilirsin demişti. Bugünde seninki opal diye not almışım normal doğum yapamazsın vajinan tamamen yırtılır ve hayatın mahvolur felan dedi, eşinle ilişkide sorun yaşarsın sonra eşinin gözü dışarı kayar vs dedi çok kötü oldum. Bayramda tatile gidiyormuş pazar günü buraya sezeryan için geleceğim sabah 8de gel sezeryan yapalım dedi. Öylelikle çıktık hastaneden. Sizce ne yapmalıyım :( Başka bir hastaneyi aradım takipli hastası olmadığınız için doğumu yapar mi bilmiyorum dedi hemşiresi de :( Yarında oraya gideceğiz bakalım ne diyecek :(