Ebrumihrimah Canım sende bu çocuk doktorun numarası var mı? Dünden beri sinir krizi geçiriyorum, kızım da doğduğundan beri sarılık varmış dün gece yatışı yapıldı kimse ilgilenmedi kendimiz fark ettikte geldik ışın tedavisine. Dün normalde kontrole Mehmet Celaloğlu gelcekti gelmedi, bugünde Orhan gelcek deniyor ama ortalıkta yok saatide belli değil. Lena durmuyor her yerini resmen çizdi serumlardan kimse ilgilenmiyor. Işından aldım direk, şimdide sonuçlara bakıp ilaç yazılması lazım doktorun keyfini bekliyorum resmen.