Suadmsv Merhabalar. Biraz geç gördüm kusura bakmayın. Ağrıdan kastınız tam olarak ne? Yani sürekli bir ağzı sızı soruyorsanız ben iki doğumumda da öyle bir şey yaşamadım hiç ağrım olmadı ama oturup yatarken yara yerinin acımasından bahsediyorsanız 5 gün sürdü bir haftadan sonra hiç sıkıntım kalmadı ☺️