Kestanesekeri Hilal-95 buzu poşete koydum.tenim yanmasın soğuktan diye de tişörtümün üzerine tuttum aklınızda bulunsun 😊
oglananneleri93 Kızlar tetenoz hangi haftalar arasında vuruluyor araya bayram giriyor o yüzden kararsız kaldım internette de değişken hep tahmin edersiniz siz kaçıncı haftalarda yaptırdınız
Happy-41 oglananneleri93 bana ilk doz için 20.haftada gel dedi ebe ikinci dozda 1 ay sonraymis ama ikinci doz doğuma yakında yapılabiliyormus öyle söyledi doktorum
Happy-41 Hilal-95 benim 1.dozda 6 gün kolum ağrıdı sancılandi ödem oldu şişti 6 gün boyunca kolumu kaldıramadım üzerimi zor değiştim ikinci dozu henüz olmadım erteledik bio ntec aşısı olduğum için. Ama tabi kişiye göre değişir ağrı olayı. Bazısıni hiç etkilemiyor .