Beyzanuraslan anneyim_33 ebem gebelikte 2 gebelik sonrası 3 doz yapılıyor demişti. Bayramdan sonra 2. dozu olucam
Hilal-95 anneyim_33 dün oldum 🤦🏻♀️ 2. Doz için gün verdi ama şuan kolumu kaldırmak için bi 3 kişiye ihtiyacım var çok ağrıyor 😔
Calisananne25 Ben geçen yaz daha evlenmeden önce tüm dozlarımı tamamlamıştım 5 doz. O yüzden artık aşı olmama gerek olmadığını söylediler sanırım menapoza kadar koruyuculuğu varmış 5 dozun
Hilal-95 anneyim_33 ben ilk doz oldum dün çok fena ateş felan yapmadı şükür ama kolum için vinç çağırsam iyi olcak kalkmıyo🤣🙈
Didem_678 anneyim_33 Bir doz oldum üçüncü benim gerek görmezse doktorum ikinci dozu olmam bir hafta on gün kolum çok agrımıştı
Hilal-95 Didem_678 bir hafta 10 günmü gerçektenmi ben bugun geçer diye beklıyorum 1 hafta neya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İnşallah okadar sürmez benmde🥺🥺
Bebegim4 anneyim_33 benimde yaptırmam lazım ama lekelenmem var oluyo korkuyorum kasılma yapıyo deniliyor
Happy-41 Hilal-95 benim 1.dozda 6 gün kolum ağrıdı sancılandi ödem oldu şişti 6 gün boyunca kolumu kaldıramadım üzerimi zor değiştim ikinci dozu henüz olmadım erteledik bio ntec aşısı olduğum için. Ama tabi kişiye göre değişir ağrı olayı. Bazısıni hiç etkilemiyor .
elcindefne anneyim_33 2 doz oldum. 3. Doz aralık ayında olacağım o da doğumdan 4 ay sonrasına denk geliyor
Hilal-95 Kestanesekeri ya bende buz koyucaktım ama duş felan alma diyince bida su değdirmekden korktum açıkcası
Kestanesekeri Hilal-95 buzu poşete koydum.tenim yanmasın soğuktan diye de tişörtümün üzerine tuttum aklınızda bulunsun 😊