Mineaky bende adetimin 2 . Günü başladım dediğiniz gibi yaptım hamile kaldım o ay ama kimyasal gebelikti . Şimdi 6 ay geçti üstünden bu adetimde başlıycam tekrar .ama pazarda markette kahverengi kalın kabuklu soğan bulamıyorum ya . İncecik zar gibi olan kabuklu olanlardan var hep