Minikkoala61 MertEgem2241 Bizde 10.Cu haftamızda öğrenmiştik 💙 Tabi erkekler daha çabuk belli edermiş kendini 😃
MertEgem2241 Minikkoala61 ilk oğlumda bende çok erken öğrenmiştim baris belliydi sonra bu bebegimde 13. Haftada doktor erkege benzemiyo ama kızda diyemem dedi 14. Haftada dayanamayıp gittiğimde erkek dedi içimden değişir mi acaba demiyo değilim hani 🤭🤗
Bsra_ayz Minikkoala61 11+2 de bana %90 Erkek dedi canım bugün 12+6 gittim dedi şuan bacağı kapalı bacak arasına kordon gelmiş dedi degismismidir acaba. Herkesede söyledim biraz ondan çekindim 😂😂
Minikkoala61 MertEgem2241 Değişmez herhalde 😍 bende 3hafta sonra detaylıya gircem bakalım orda kesin net söyler 😁
svl0787 MertEgem2241 Amin inşallah Allah hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı olsunlar da
hhffee MertEgem2241 Amin inşallah 🙏 benim de bi tane oğlum var bana da 11 12 haftalık arası erkeğe benziyor demişti bu gittiğimizde %100 kız dedi rabbim sağlık versin 🙏
Anlbsra 18+1 ❤️15 haftalıkken ögrendim bir oğlum olucak birde prensesim var 3 yaşında 🧿17+3 212 gramdık😀sizin bebişler kac gram hanımlar
Feyzabeyoglu Anlbsra 19+1 haftalığım bugün 268 gram dedi doktor. Normal mi kızlar? Az değildir inşallah
Minikkoala61 Bsra_ayz Ay değişmez insallah birsuru şey aldım 🤣 suan 18olduk 16da tekrar gittiğimde erkek dedi detaylıda daha çok belli olur gerci ama bakalım 🙈🥰
MertEgem2241 Bsra_ayz değişmezdir o zaman inşallah canım hayırlısı rabbim kucağına almaya kısmet etsin 💙
Feyzabeyoglu MertEgem2241 14 haftalıkken öğrendim kız demişti doktorum. 19 haftalık olduk hala kız diyo🥰🥰
Anlbsra Feyzabeyoglu normaldir canım 17 haftada 212 gramdı benimkide doktor bi sıkıntı yok kilosu iyi dedi