MertEgem2241 17+6 bugün oğluşum bu haftalardaki anneler bebişlerinizin cinsiyetlerini öğrendiniz mi ?
Sumeyyekaya MertEgem2241 17+4 haftaligiz doktor 15 haftalıkken kız demişti ama ben kesin sonuç için detaylı ultrasonu bekliyorum. 3 yaşında kızım var buda kız ise 2 prenses annesi olacam😍
Emineabdullah Leylakkk herkes 13 14 vs bende 20 de öğrendim su an 21 oldum bebek gösterirse görünüyor gerci sans☺ kizlar göstermez derler benim de oğlum nazli olcak galiba 🤰☺
MertEgem2241 hhffee aynı gunleriz aslında ama benim erkek demisti doktor 14. Haftada bi oğlum var kızım olsun çok isterdim sağlıklı olsunlarda rabbim kucağımıza almaya kısmet etsin ❤
hhffee MertEgem2241 Amin inşallah 🙏 benim de bi tane oğlum var bana da 11 12 haftalık arası erkeğe benziyor demişti bu gittiğimizde %100 kız dedi rabbim sağlık versin 🙏
anneyimmm_ [url=https://www.hizliresim.com/82jm1bm][img]https://i.hizliresim.com/82jm1bm.jpeg[/img][/url] Bu 15 haftalık hali 17 haftalık hali hiç net değil bi tahmin alsam ne güzel olur 💗
MertEgem2241 Sumeyyekaya aynı gunleriz benim de bi oğlum var 3 buçuk yaşında bu bebeğime 14. Haftada erkek dedi doktorum hayırlısı bakalım 🥰
svl0787 MertEgem2241 Amin inşallah Allah hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı olsunlar da