Esmakorkmaz Ozlem0625 aç karna gidip kan veriyosun değerlerine göre de yükleme yapıyolar takip ediyolar sonrasını şekerin fazlaysa da diyet veriyolar sadece. Yani adı şeker yüklemesi. O testleri yapmadan al iç diye vereni hiç görmedim.
Ayca0909 Esmakorkmaz bende direk yaptilar degerlerim dusuktu ama suyum sinirdaydi detaylida doktorum yinede iyi dedi bana detayli temiz dedi ama ben direk yaptirdim seker testi normal geldi oda sukurler olsun
Merve6954 Ozlem0625 Her gebeye yapılabiliyor evet ama yaptırmak zorunda değilsiniz banada söylendi ama yaptırmicam çok gereksiz bana göre 😏
Esmakorkmaz Ayca0909 belliymiş ama bak değerlerin ve suyun düşükmüş. Bilerek yapılmış. Değerini bilmeden kimse direkt şeker yükleyemez bir gebeye
Zeynep007 Ayca0909 valla ben direk kestim karpuzu… 😢 173 çıktı ben şok !! çünkü hamurişi tatlı beyaz ekmek hiçbirşey tüketmiyorum öyle emindim kendimden güle oynaya kan vermeye gittim hadi ayıp olmasın doktora diye :) hatta canım 2 aydır mantı yemek istiyordu deli gibi malzemeleri almıştım o haftasonu yapmak için hepsi kaldı :))
Ayca0909 Zeynep007 bende cok dikkat ediyordum hamur isi yok dusun tam bugday ekmek 1 yumurta peynir zeytin domates salatalik vs yuruyus vs de yapiyorum tatlida yemiyordum cay gazli icecek vs tuketmiyordum bende cikmadi ama suyum sinirda cikti karpuz dondurma üzum bunlarda cok seker varmis
Ayca0909 Esmakorkmaz ama bana yaptirmam gerektigi soylenmedi ben gittim seker testi icin geldim dedim aclik sekerim cunku dusuk cikti benim seker testlerimin hepsi dusuktu her ay kanda dusuk cikiyordu zaten
Esmakorkmaz Ayca0909 benim bahsettiğim o değilki, hanımefendinin açtığı başlıkta benim değerlerime bakılmadan mı verecekler direkt şekerli suyu diye soruyor. Değerleri bilinmeyen hastaya direkt şeker yüklenmez dedim ben de🤷🏻♀️
Gizmom Ozlem0625 benim doktorum önce açlık tokluk sekerine baktı sonra gerek yok dedi bende kesin yapacaklar diye gitmiştim ama bilmiyoruö
Ayca0909 Ozlem0625 yeni zam gelmis malesef sasirdim duyunca 1 yil icinde iki kere ozel hastanelere zam 2800 normal dogum sgkli olmus
Ozlem0625 @Ayca0909 evet 1 ay once gittigimde 120 tl muayne ucreti odedim ssk . Bu ay 135 tl odedim 2 fis verdiler biri 15 tl biri 120 tl neden anlamadim
Ayca0909 Ozlem0625 devlet katki payi 15 tl olan dogum fiyatlari artmis muane ucretide degismis olabilir ben 26 temmuzda gideceğim bidaki kontrole 32 haftalik oluyorum
Ozlem0625 @Ayca0909 ay az kalmis senin rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin bende 23 haftalik olacagim
Mom726272 Ozlem0625 şeker yüklemesi varsa gebelik şekerin öncesinde Bi önlem aslında bebeğe Bi zararı olup olmadığı anlaşılır ben aç karna kan verdim benden istedikleri Bi Kuru glikoz aldım eczaneden onu içtikten 1 saat sonra kan verdim bide idrar verdim bu kadar çok şükür Bi sıkıntı çıkmadı
Happy-41 Ozlem0625 devlete de gitseniz,özelde de bunlar klasik yapılması gereken testler bebeğiniz ve sizin sağlığınız için,
Ozlem0625 @Happy-41 sorum suydu Seker yuklemesi test mi oluyo yoksa bi teste girdikten sonra mi yapilmasi gereken birsey teste girmeden yukleme yaptirmalimiyim
Happy-41 Ozlem0625 adının seker yükleme testi olması sizin önce açken ki şekeriniz bakıyorlar sonra şekerli içecek iciiruyorlar (şeker yükleme kısmı bu ) o şekerli içecekten sonra tekrar kan şekerine bakılıyor. Gebelik şekeri diye bir şey var yani normalde hiç şekeriniz olmasada ailede olmasada gebelikte cikabiliyornus ve bu bebeğe anneye zarar veriyor amaç onu saptamak ona göre şeker tedavisine başlamak.
Happy-41 Ozlem0625 Eger doktorunuz sizden bu zamana kadar tahlil istemediyse siz ths ,şeker ,hemoglobin bakririn hersey yolundami benden bu tahlilleri istemisti mesela ona rağmen şeker normalde çıksa şeker yükleme testi de yaptır dedi.