Mavi_- ya ışte ben de ona kızıyorum ben aylar önce bir düşük yaptigimda doktorun sen kaç senedir evlisin niye rahim filmi çekilmedi film cekelim demesi gerekiyordu gerek yok dedi bana tüpün açık olmasa hamile kalamazsin dedi ben ben rahimde sekil bozuklukları yapisikliklar bunları hep internetten öğrendim bunlar için rahim filmi cekildigini ve doktoruma ben ısrar ettim şimdi o yüzden tamam cekelim diyor zaten rahim filminden sonra bu doktoru birakicam aşılama yapıyor ama ona güvenmiyorum açıkçası