Hulya_34 arzuresad16 bende 40+0 bendede hala belirti yok..sitrese girdim Cuma doktora gidicem bakalım ne diyecek
2bebekbirana arzuresad16 Tarçın suyu kasılmaları falan başlatıyor diyorlar. 2 gebeliğimdede denedim işe yaradı gibi sanki bir deneyin.
Ladybird25 arzuresad16 gittim az önce geldim 2cm açıklık varmış nst de düzenli sancı çıktı yatış verdi
arzuresad16 Ladybird25 darısı başıma allahım tek avazda kurtarsın inşallah sağsalim alalım bebeklermizi kucağımıza🙏