arzuresad16 40 +2 hiç sancım yok bu durum beni korkutuyor doğumun başlması sancımın olması için ne yapmalı yürüş ve merdiven dışında .Böyle bir durumla karşılaşan oldumu?
Mumyy arzuresad16 evet ben de aynı durumdaym bugün Dr a gittim cuma günü suni sancı ile doğumu başlatacak inşallah
Ahsenleyl arzuresad16 aynı durumdayım ne sancım var ne açılmam Ne yapacağımı şaşırdım iyice strese girdim
ecembugra53 arzuresad16 canım benim de öyleydi gittim suni sancı ile başlattı vE korkma bol Kuran oku o anda vE şimdi Meryem ana otu kullan
Ladybird25 arzuresad16 bende 40+ 2 sancım var bir haftadır ama gelen giden yok şuan yine belim çok ağrıyor kopacakmış gibi ama ne nişan ne su var🥺🥺
arzuresad16 Mumyy doktor bana eyer sancın olmazsa 19 gel suni sancı yapıcaz dedi çok korkuyorum önümde 5 gün var ama hiç ağrı sıxı olmadığı için umudumu kesdim 😶
Mumyy arzuresad16 ben de umudumu kestim o yüzden de kabul ettim suni sancı daha önce çektim kolay olmayacak biliyorum ama başka türlü geleceğine inancım kalmadi
arzuresad16 ecembugra53 daha 5 günüm var bir umut belki gelir gelmezsede yapıcak bişey yok meryem anaotu ne bilmiyorum ama bol dua ederim🙏😶
ecembugra53 arzuresad16 internette var canım normal Doğum yapacaksan al rahimin açılmasında yardımcı olıyır suya koyuyorsun 😊
arzuresad16 ecembugra53 yaşadığım yerde bulacağımı sanmıyorum yinede tşk edrim bu arda isveçte yaşıyorum o yüzden bulmam bence
ecembugra53 arzuresad16 anladım canım olsun yine sen bol dua et 😊🤲🏻Bacım elimden geleni yap gerisi Allah’a kalmış
Mumyy CeyOg normal sancıyi bilmediğim için kıyaslayamam sadece suni sancı çok sık geliyor yani sıklığı çok fazla ve tabi ağrılı fakat ağrısız doğum zaten pek olmaz sanırım biraz sabır isteyen bir süreç
arzuresad16 Ladybird25 bence hastaneye gidib nsteye bağlanmalsınız .yada doktorunuzu arayıb bilgilendirin Allah yardımcınlz olsun🙏
Ladybird25 arzuresad16 gittim az önce geldim 2cm açıklık varmış nst de düzenli sancı çıktı yatış verdi
Mlttpl Bende 40+3 oldum ama ne gelen var ne de giden 😂 bel ağrısından yoruldum artık nstye giriyorum hafif sancı çıkıyor devlet Hastanesine gidiyorum ben ama ne zamana kadar bekletirler beni suni sancı vermek için bir de bayram da geliyor
Zeynepp61 arzuresad16 bol bol belden asagina dus al gün içerisinde ben 40 haftaya bir kaç gün kala bir tık daha sıcak su ile duş aldım ve nişanım geldi sancılarım başladı gecesinde yoksa ertesi gün suni sanci ile doğum yapacaktım .Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin tüm hamilelere