milena11 Feyzablbl bende öyle yaptım bol bol aldım çoğunda dolaptan aldım vallahi hepsi sıfır ayarında geldi bebeğin giydiğinden nolacak
Feyzablbl milena11 kesinlikle öyle uygun fiyata alınca kullan at tadında bir rahatlık da geliyor bir şey olsa insanın içine batmaz 😀😀
Tugbaasafemir Ebebekten 35 tl ye aldım indrimdeydi. 5li set kumaş kalitesi de çok güzel. (Erkek annesiyim ama olsundu 🤣😇)
Periperihan milena11 tabiki öyle ama hastane çıkışlarına pek isinamadm ben bir kez giydirdim bidaha giydirmedim hep kendi aldığım takımlardan giydirdim pijama takımı gibi onlar daha rahat oldu benim için kolay giydirdim bebeğe neblm benim açımdan öyle yani
Nursel725 honeysmom e bebekten almayında. Erden alırsanız alın bi takım aldım berbat . Orda farketmemişim eve geldim makineye attım ağzı burnu yamuldu . Battaniyesi yamuk yumuk dikişleri üst üste bile gelmiyo