Mustafakemalinannesi 3 yaşa 2 hafta kala Allahın izniyle bitirdik o işi çok zor oldu bizimki. 2 yaşta memeden kestikten sonra 3 ay meme sancısı bitmedi oğlumun duygusal bir çocuktur geçişler uzun oluyor, o bitince tuvaşet denedik olmadı.bu zmna kaDar bezini çıkardık çişe tuttuk yaptı isterse lazımlığa isterse klozete (klozete çift kapaklı klozet kapaklarından aldım, diğer aparatlar kullanışsız oldu) o arada kaka kitapları, tuvaletle alakalı çocuk kitapları okuduk hep tuvalet anlattım tabi. Ara ara denedim hiç başarılı olmadı. En son geçen hafta çıkardık komple biraz üzüldü (oğlum bezimi bırakmayı düşünmüyorum yeterince büyüdüğümde ben sana söylicem anne diyordu ve çok çok ağlıyordu bez çıkınca) yine anlattım. Tabki çiş kaçırdı 2 gün kaka tuttu sonra 2 kez altına yaptı kakasını ama 5-6 günün sonunda gece dahil bezlemiyorum. Kakayıda tuvalete yaptı, gece kuru kalkana kadar gece de bezledim ben. Geri dönüş olmaz umuyorum çocuklar farklı farklı ama inşallah rabbimin izniyle bu şekilde bitirdik bu işi. Lazımlıkla oynasın bırakın oyuncaklarına çiş yaptırsın falan. Siz klozetide hazır bulundurun seçimini kendi yapsın nasıl rahat hissediyosa. Ben lazımlığı balkonuma dahi taşıyorum yeterki motive olsın diye (balkon kapalı dışardan görünmüyor tabi) kararlı olun ve aslaaaaa mimikle dahi of demeyin o çok etkiliyor çocuğu. Ben çalışıgprum annemde gündüz oğlum hep evde değildik annemlede gezdi parkada götürdüm ben ama yakın yerlere. Çiş yaptır çıkar saaate bak dön çişe tut gibi yaptık… Dışarıda hiç kaçak olmadı. Allah yardımcınız olssun kolaylıkla bitirin inşallah🌼