Miranmiray aynı şeyleri bende yaşıyorum şuan normalde 7+2 son adet tarihime göre ama doktor bir hafta geriden geliyor dedi kesemi gördü geçen hafta kont gittiğimde lekelenmem olduğu için muayene etti rahim içinde kanamam olmadığını kesemin şeklinin çok düzgün olduğunu söyledi progestan başladı bayram sonu tekrar çağırdı ama bir hafta geçmeyince lekelenmem dün başla doktora gitmek zorunda kaldım ((kendi doktorum il dışında ) Alttan muayene etti boş gebelik dedi kürtaj önerdi hemen bana kabul etmedim bayram sonu kendi doktoruma gidicem sizce boş gebelik midir bir mucize olur mu😔